-->
Főoldal Smink Tesztek Divat Filmajánló Könyvajánló Köröm Simple is beautiful DIY

2016. január 31.

Maybelline Eye Studio Lasting Drama Zselés Szemhéjtus

Maybelline Eye Studio Lasting Drama Zselés Szemhéjtus

Személy szerint a mindennapokban ritkán szoktam tusvonalat húzni, ennek a fő oka pedig az, hogyha megyek valahová, mindig az utolsó pillanatban készülök el, így a sminkelésre alig marad időm. Pedig egy szép tusvonal nagyon fel tudja dobni a sminket, úgyhogy a közeljövőben mindenképpen több időt kell szánnom erre a műveletre, már csak azért is, mert erre egy csodálatos terméket találtam a Maybelline kínálatában.

Maybelline Eye Studio Lasting Drama Zselés Szemhéjtus (Brown)

Ha hétköznapi sminkről van szó, akkor igyekszem természetes színeket használni, ezért nagyon örültem mikor megláttam, hogy a Maybelline-nek barna színű szemhéjtusa is van. Már az üvegcsébe azonnal beleszerettem, nagyon tetszett a letisztult formája, de ugye egy dolog a kinézet, sokkal fontosabb mi van benne és mit is tud pontosan.


Maybelline Eye Studio Lasting Drama Zselés Szemhéjtus (Brown)

A termék csillámokat tartalmaz, enyhén metálos színű, az állaga pedig krémes, így nagyon könnyű vele dolgozni. Egyszerűen oda meg vissza vagyok azért a hatásért, amit el lehet vele érni, ráadásul nagyon tartós, nekem még sosem kenődött el. Egy szó mint száz, IMÁDOM!


A dobozkában még egy tusecset is helyett kapott, talán ez az egy amivel nem vagyok megelégedve. Nekem kicsit duci a feje, személy szerint jobban szeretem a ferde fejű ecseteket a cicás szemekhez, így én inkább az essence tusecseteit ajánlanám. Azért nem kell a kukába dobni ezt a Maybelline ecsetet sem, rúzs felviteléhez például tökéletes.

Pontozás: 5/5

Maybelline Eye Studio Lasting Drama Zselés Szemhéjtus (Black)

A barna csodán felbuzdulva, a fekete változatát is beszereztem (e mellé is jár tusecset). Ez egy matt szín, nem tartalmaz csillámokat. Ez a tulajdonsága nagyon tetszett, ami viszont kevésbé, hogy a barnához képest ennek az állaga sokkal sűrűbb, így nehezebb vele dolgozni, ráadásul az elkenődésre is sokkal inkább hajlamosabb. Kicsit csalódás volt a barna testvéréhez képest, de azért nem rossz termék.

Pontozás: 4/5

Maybelline Eye Studio Lasting Drama Zselés Szemhéjtus (Brown, Black)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése